بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیروزی بندری‌ها در جنگ تایم‌اوت‌های بیهوده!

  • کد خبر: ۵۳۳۹۲
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
پیروزی بندری‌ها در جنگ تایم‌اوت‌های بیهوده!
تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس ۷۲ بر ۵۷ برابر آینده سازان به برتری رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال آینده سازان تهران و شهرداری بندرعباس ساعت ۱۵ امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد.
بازیکنان آغازگر آینده‌سازان: محمد متین مرشدی، محمد امینی، مهران معراجی، رضا داودی نوری و صفا نکویی
سرمربی: حسن نگهداری
بازیکنان آغازگر شهرداری بندرعباس: هارولداس ساپریکیناس واعظ محمودی نسب، محمد یزدان‌پناه، عبدالصمد سرودی، علی جمشیدی و امید قاری‌نژاد
سرمربی: رضا هنگام پور

کوارتر نخست
هارول داس ساپریکیناس بازیکن لیتوانیایی شهرداری بندرعباس با پرتاب ۳ امتیازی خود آغازگر داستان بازی است. او در کوارتر نخست بیشتر از هر بازیکن دیگری به سبد یورش برد تا یک تنه ۱۱ امتیاز بگیرد. بازی‌گردانی  علی جمشیدی به خوبی نمایان است و آنطرف نکویی به خوبی مهار می‌شود. نتیجه این فعل و انفعال برتری ۱۴ بر ۸ شهرداری در وقت نخست است.

کوارتر دوم
بازهم ساپریکیناس سبد اول را دشت می‌کند و این باز لی‌آپ ساده او در سبد آینده‌سازان جا می‌گیرد. معراجی آن‌طرف شروع فوق‌العاده‌ای برای آینده‌سازان دارد. سماجت او روی رییاند حمله و در ادامه اوپن شات ۳ امتیازی او ۵ امتیاز برای آینده‌سازان دارد. شهرداری هم با یزدان‌پناه و درخشش ادامه دار ساپریکیناس به امتیاز ۲۲ می‌رسد تا  حسن نگهداری وقت استراحت بگیرد. در بازگشت دو تیم زمان درخشش مازقی می‌رسد تا ۴ امتیاز به حساب بندری‌ها اضافه کند. سرانجام دست #ملکلو بازیکن شوتزن آینده‌سازان هم با پرتاب ۳ امتیازی به سبد حریف می‌رسد. لی‌آپ #علی‌_جمشیدی بازهم نگهداری را وادار به گرفتن وقت استراحت بعدی می‌کند. #حسینی پشت خط پرتاب آزاد امتیاز آینده‌سازان را به ۱۷ می‌رساند، اما جمشیدی ۳ امتیاز از پزتاب آزاد و شوت می‌گیرد. خود حسینی ۳ می‌زند و همه چیز را رند می‌کند. پایان‌بخش نیمه اول، اما پرتاب ۳ امتیازی ساپریکیناس است.

کوارتر سوم
روز، روزِ ستاره لیتوانیایی بندری‌هاست! دو پرتاب ۳ امتیازی موفق در ابتدای نیمه نخست او و شهرداری را دست‌نیافتنی‌تر می‌کند و رنجبر هم روی ریباند حمله امتیازات شهرداری را بیشتر می‌کند. سرانجام صفا نکویی سنتر جوان آینده‌سازان زیر سبد حریف خودی نشان می‌دهد، هرچند پرتاب پنالتی ناشی از فول گل او به سبد نمی‌رود، اما در دو حمله بعد، صفا با قلدری ۴ امتیاز از ریباند و جامپ‌شات می‌گیرد. نکویی تازه موتورش را روشن کرده، اما ۳ امتیازی #واعظمحمودینسب آبی است بر آتش بی‌قراری آینده‌سازان. حسینی اشتباه می‌کند تا رنجبر با تیزهوشی سبد تیم تهرانی را فرو بریزد، اما خود حسینی در برگشت جبران می‌کند. وقتی بازار شوت ۳ داغ داغ است عبدالصمد سرودی هم اوپن شات می‌زند. آنطرف امتیازات نکویی دو رقمی می‌شود. حسینی دو بار با خطای شهرداری‌چی‌ها متوقف شد و تنها دو امتیاز از ۴ پرتاب می‌گیرد. #امیدقارینژاد دیگر بازیکن شهرداری است که به جمع امتیازآوران با یک امتیاز از دو پرتاب اضافه می‌شود. این وقت هم با پرتاب ۳ امتیازی بندری‌ها تمام می‌شود. ۶۲ بر ۳۴!

کوارتر چهارم
نمایش درخشان حسینی و محمد امینی ۹ امتیاز در آغاز وقت چهارم برای آینده‌سازان دارد. چقدر شاگردان نگهداری دیر از خواب بیدار می‌شوند! وقتی حسینی امتیاز شانزدهمش را هم می‌گیرد، در امتیاز ۶۵ بر ۴۵ #رضاهنگامپور وقت استراحت می‌خواهد. در بازگشت #رضاداودی_نوری هم به سبد بندری‌ها می‌رسد. قاری‌نژاد و سرودی این طرف و حسینی و نکویی آنطرف، مردان امتیازآور این لحظاتند. در فاصله ۱۱ ثانیه به پایان بازی هنگام‌پور و در فاصله ۳ ثانیه به پایان نگهداری دو تایم اوت پیاپی می‌گیرد تا از هم کم نیاورند، اما این دیدار در پایان با برتری ۷۲ بر ۵۷ به سود شهرداری بندرعباس به پایان می‌رسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->